En sång och ett foto

Hej på er! Först och främst måste jag skriva av mig lite. Jag väljer att inte skriva argt utan göra en sång av det.
En sång till en sak jag inte gillar. Here it goes (melodin är Emil i Lönneberga's Snickerboa)

Du käre lille internet, varför är du så kasst?
Du får mig att flippa och bli sur,
och det är inte kul.
Jag hoppas du förbättrar dig,
och blir mycket snabbare,
för då kommer jag sluta va sur,
och bli glad iställe´!
Internet, så himla dåligt,
internet, så himla fånigt.
Fuck my interneeeeeet

Aa kanske inte riktigt som Emils sång men lite iallafall. Och jag menar VARENDA ORD.

Back to the start.
Hoppas ni haft en nice dag. Det hade jag och tjejerna! :)
Men herreguuud vad det har regnat. Jag och Josefin cyklade när det öste ner som värst och ja, blöta blev vi haha.

♥ ♥ ♥

Comments
Postat av: Alicia Blomqvist ♥

Jag har sett HH live en gång på Allsång på skansen, men ska se honom på gröna lund när han spelar själv i september. :)

2011-08-07 @ 22:08:28
URL: http://aliciablomqvist.blogg.se/

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback