Haha epic

Idag hände en liten sak. Jag skulle prova att ladda ner en bild på mig själv från facebook till bloggen,
och då tryckte jag på kopiera, trooor jag. Kan ha tryckt på något annat istället, hehe.
Iallafall. Och jag tänkte, "ja men det gick ju bra", och går in på blogg esse för att ladda upp den.
Då kommer jag in på ett dokument på min dator där alla mina vänners (på facebook) profilbilder finns!
Tell me, what did I do wrong?!? På något sätt sparades alla facebookprofilbilder som små miniatyrer på min dator..
Finns det någon därute som gjort samma misstag? Eller är jag the one & only failer?
ELLER brukar det bli såhär? Är det kanske rentav normalt?

Är du snäll? Bevisa det genom att hjälpa mig! :P

Comments
Postat av: ella

Har hänt mig oxå , hahah helskumt :d

2011-08-07 @ 22:40:45

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback