OM FYRA MÅNADER ÄR DET JULAFTON!

Fatta hur fort det går.. Tiden bara rinner iväg!

Hej på er! Seg bloggning, jag vet, men igår var jag iväg och firade min kompis Amandas födelsedag
och dessutom är det skuuula igen, så det blev inget av med att sitta vid datorn.
Hela den här veckan är sjukt härlig, nästan inget plugg utan egentligen bara glida runt i skolan i fyra timmar per dag, haha.. Nästa vecka börjar allvaret. Men jag ser faktiskt fram emot det. Jag har börjat åttan så betygen kommer nu,
men jag har inget emot det! Nu ska jag visa vad jag går för ;)

Angående bloggen kommer jag fortsätta skriva, helt klart, men mer rikta in mig på kläder och fashion än på vad jag gör på dagarna. Har nämligen märkt att jag mycket hellre läser bloggar med intressanta inlägg som jag kan ta del av,
än milslånga texter om vad folk gjort varje dag. Och just mode är något som ligger mig varmt om hjärtat! ♥

Nu däremot ska jag lägga tiden på en mini dag i skolan. Hoppas ni får en bra onsdag! :)

Old pic. Hinner inte ta ny!

Comments

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback