There was a lightblue sky in my dream

GODMORGON DÄR UTE! Hope you feel good. Själv är man nyduschad, ska nu klä på mig och fixa mig,
sen kommer Josefin hit. Mys, har saknat den bruden! I eftermiddag ska vi antagligen träffa Lisa och Nicole också,
får se vad vi hittar på. Egentligen är jag fett sugen på att bada men en blick utanför fönstret räcker
för att avskräcka mig.. Har ni några idéer på hur man kan spendera en sån här regnig dag? :)

- Gammal Goding!

Juste, har ni sett att jag skaffat bloglovin? Sjukt smart den där saken, jag följer redan några av mina favoritbloggar och tycker det är super. Gillar du min blogg? Följ mig gärna med bloglovin! ♥

Comments
Postat av: nicolehamilton

sv: hihi gracias! Hittade den tröjan på H&M i centrum :D

2011-08-07 @ 12:42:56
URL: http://aaww.blogg.se/

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback