Till dig, Alecia Beth Moore

Haha tönt jag är som skriver till en kändis som kanske aldrig kommer få se det här. Aja, jag vill göra det.
Pink, du är så otroligt jävla cool! Du är några av de få artister som jag verkligen vill se upp till,
som gör det du gör grymt bra. Din musik har själ, en mening. Du sjunger om saker du själv varit med om,
med känsla och beskrivande texter. Din Funhouse-turné för 2 år sedan gjorde hela min nyårsafton,
vi dansade och skrek och skrattade till din musik och din knasiga outfits. När man hör dig på radio bara måste
man skruva upp och sjunga med, annat är omöjligt. Det känns som känslorna i dina låtar är helt äkta,
och äkta vara finns det idag liiite av i musikbranschen. Jag känner dig, tyvärr, inte men det jag sett av dig
som artist är det bästa av det bästa. Fortsätt så! YOU FUCKING ROCK!



Shit, vacker är du också.
alla bilder från google.se


detta inlägg är tidsinställt. men fortfarande lika fyllt med kärlek!

Comments
Postat av: Rebecca

sv: haha visst kan jag hjälpa dig! :)

I den där koden du kopierat från videon, så ska du ändra lite i texten.. i Början och i slutet, där det står "height" du ska ändra till "25" på båda. Förstår du hur jag menar? xD

2011-08-07 @ 14:27:31
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: HANNA

aaw, tack! :D

2011-08-07 @ 14:43:05
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Alicia Blomqvist ♥

Pink är grym!

Är hon din favorit?

2011-08-07 @ 17:00:21
URL: http://aliciablomqvist.blogg.se/

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback