Vad var felet?

#!&%/()&%/¤¤%/???=/%!!!!!!!!!!!!!!!
Vad är det här? Vad är det för fel på blogg esse? Vad hände?
Jag publicerade ett inlägg imorse, men när jag skulle kolla bloggen nu fanns det inte.
DESSUTOM KUNDE JAG INTE ENS KOMMA IN PÅ MIN EGNA BLOGG IMORSE. Why oh why?
''Ett fel uppstod vid sökningen av attention.blogg.se'' Va? Och nu publicerade jag det igen
och då kom det upp, på samma tid som jag la upp det imorse!
Jag fattar ingenting. Och orkar egentligen inte flippa ur. Det är väl mänskligt att saker går snett ibland.
Try to see the positive in every situation!
Ja men vi säger så. Inte sura. Don't worry be happy. What doesn't kill you, makes you stronger.
Haha, vi hade en superdag iallafall. Vandrade runt i Gamla Stan, åt glass, kollade lite affärer,
åt ännu mer glass och vandrade ännu meeer.


Åh du härliga webcam kvalité! Men kände att bilden passade slutet på texten, SMILE ♥

Comments

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback