Om du inte fanns vore varje fest så tråkig

Det finns en artist som man aldrig blir besviken på, som gång på gång fortsätter leverera megahit på megahit.
Han heter Armando Christian Pérez och är enligt mig ett äkta proffs på att fixa partylåtar..
Jag snackar såklart om mannen som är mer känd under artistnamnet Pitbull!
När radion är på, on the highest tone, och det hela tiden spelas ännu en, och ännu en, sjukt grym låt
med den här snubben, kommer jag på mig själv med att utnämna honom till
The World's Greatest Entertainer Of Today's Music. Hans låtar kan spelas såväl på festen, som i bilen, i hörlurarna, som peppmusik, ja till typ allt. Pitbull, you are amazing. ♥


Suavemente


Give me everything


On the floor


Rain over me


Hey baby (Drop it to the floor)

Comments
Postat av: Sofhi

Åh men tacksimocka tacksimocka!!

Gillar låtarna! :D

Kul att du tittade förbi och tog del av mitt försök till ett liv :)

2011-09-04 @ 22:10:53
URL: http://kompulsiv.blogspot.com/

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback